søndag 10. juni 2012

Musikk - Trist

Jeg er så kvalm. Jeg blir kvalm av å være ute. Kvalm av redsel. Nå har jeg bare mest lyst til å gro fast i sofaen resten av året.Det er det som føles trygt og godt. Alt annet er bare utrygt, gir redsel, nerver, kvalme og alle andre vonde følelser som finnes.

I dag var jeg ute å kjørte bil. Det kom mange triste, rolige sanger etter hverandre og jeg kjente jeg gråt. Innvendig. Jeg er tom for tårer. Ansiktet stivner. Jeg blir tom i blikket og jeg kjenner hjertet gråter. Jeg føler meg tom. Helt tom. Jeg har ingen å snakke med om noe. Jeg tør ikke snakke med noen. Når jeg er ute er masken på. Det var så utrolig godt å komme hjem. Kunne ta den av. Være meg selv, 110% - selv om jeg ikke liker meg selv. Jeg orker ikke mer maske på lenge.

Mens jeg kjørte kom denne sangen. Den er så fin.


Kan høre på den hele tiden. Den er like hjerteskjærende hver gang. Jeg får så utrolig vondt inni meg hver gang jeg hører en rolig, fin sang. Det skjærer. Jeg får lyst til å hyle for full hals og gråte til øynene sprenger.

Jeg orker ikke noe lenger innlegg i dag. Jeg vet dette blir en natt uten mye søvn. Så får bare stålsette meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar